Lama tidak menjengah..



Assalamualaimkum,
rasanya lama sungguh aku xupdate blog nie, dengan kesibukan dan pertukaran department banyak menggurangkan kelancaran aku untuk berblog..rasa byk cerita nk letak dlm ni..
Tapi sekarang aku rasa sudah tiba masa utnuk aku kembali...rindu utk berblog..

Aku sekarang agak sibuk dengan kerja baru, agak pelik pada mulanya, mengkaji sesuatu produk hanya berpandukan nota..huh..memang agak sukar pada mulanya..seperti mula-mula study diploma dahulu...

Aku harap Allah memudahkan aku untuk berpikir, yela dah lama xmembaca.agak slow juga enjin aku nk mula..harap aku akan menjadi suka dgn kerja2 aku ini..rasanya aku dah mula suka.....hehe..

Pada hari rabu lalu aku terima panggilan dari sepupu aku mengatakan rakan sepermainan kami meninngal dunia...mmg ngeri aku mendengarnya..jatuh dari bot dan digilis enjin bot...sedih aku mendengarnya, hanya al-fatihah sja dpt di beri dari jauh... Moga-moga rohnya dicucuri rahmat..amen...

Aku berharap hidupku di permudahkan perjalannya..

Wassalam...

How About Them?

My Allied

KillroyLive Chat Box


ShoutMix chat widget

Killroy Think..

My photo
PJ, Selangor, Malaysia
A true friend respects you for who you are.they won't expect you to change or do things differently just to please them..

People Here?

Where their come from?