Kena sound???


Hari sabtu ritu aku g tgk game MU, tapi sadisnya..kalah 1-4 dgn liverpool..

aku terima dgn hati terbuka, xkn semua game nk menang kn??
ye la sbb MU kn byk piala yg dikerjanya..so aku rasa kepenatan player MU utk konsisten,
tambah2 lawan star team mcm liverpool..itu satu hal...
satu hal lagi ade lak membe2 aku yg sokong liverpool ni msg aku..
ada 3 org penyokong yg msg aku..masing2 ade part2nye...huhuhu..geram geram geram...

oke aku cerita part 1..

stating game...
->MU leh menang ke??
aku jawab enjoy the match, may the best man win..

part 2..

time liverpool leading 1-2..
-Itu baru gol... (fazlin sound)
aku jawab pelnati pn gol jgk.. (dia senyap jap...)

time liverpool leading 1-3..
-ni aku kena cencored xelok dibaca oleh umum..huhu..
aku sound blk janji xkalah gn team bawahan(dia pn senyap)

part 3..

time match end..
-ape da jadi..jual la vidic 2... (dlm hati aku ckp..time liverpool klh xde lak kau suruh dia jual player dia iks iks)
aku jawab biasala game ada menang kalah...

dia sound blk...
-rooney 2 celupar sgt..
aku jwb dia kn kelahiran Everton..

dia sound lagi..
dia kata rooney belagak masuk MU(err..klu masuk MU je kire player 2 belagak la ye..muskil nie..)
aku jwb hak dia la nk ckp ape pn..pas tu aku ckp tggu tittle challenge.. (aku masih cool lagi hehe)

end..

ade lagi sbnrnya tapi aku skip la..nnt pnajang meleret lak...
tapi yang aku muskil ni time MU kalah ke, menang ke ade je umat yg xpuas ati..aku gak kena sound..xpe aku terima je..mmg aku die hard fan MU..
yang paling bestnyer..pagi aku sampai keja kena sound lagi..huhuh xcukup2 yg dalam sms...
xpela susah jugak sokong club MU nie..kena byk besabar..huhuhu...

ape2 pn glory glory man utd...




12 comments:

Anonymous said...

Team No 1 MAN U r sux yg ada best player Ronaldodol dan setan2 gondol seperti Rooney dan Vidic telah dikalah di tempat sendiri (Old Trafuck) 1-4 oleh Team No 3 Mighty Reds.Gol2 The Reds yg cantik telah dijaringkan oleh Tores,Fabio Aurelio (van de sar tengah nyanyi lagu negaraku) dan Andrea Dossena (gol2 mcm tu baru dipanggil gol).Gol Gerrard x cantik sbb penalti mcm gol (saguhati)Ronaldodol.

Glory glory naik lori sayur !!

killr0yLive said...

xpela..org dah benci..mmgla caci maki hamun semuanya keluar...
fan manu rilex n cool je..
atleast ada cup yg di menangi..itu lebih bermakna..
klu nk ikut maruah..semua team mmg pernah kalah dihalam sendri..liverfool pn klh gn manu di tempat sendiri jugak..
so?ape nk kesah..kalah menang itu adat permainan..
team yg hebat adalah team yg boleh merankul kejuaraan..
bkn kemenangan yg hanya menjadi rekod pertemuan...

Farinar said...

padan muke!!!! MU kalah!!!!! huahahahah

killr0yLive said...

satu lagi team yg xmenang cup lagi musim ni bersuara..;-p

Aidy Shahiezad said...

erm... sokong je kelab lain nanti...
baru org tak bising... ahakz..

killr0yLive said...

ah xnk..aku nk sokong MU gak...

Aidy Shahiezad said...

kalo nak sokong MU, tahan telinga tue je okay...

killr0yLive said...

okey...xda hal..hahhahaha...

Anonymous said...

Rekod Terburuk Sepanjang Zaman... Tapi chelsea Pernah MALUKAN MU 5-0. Masa tu Chelsea tak Kaya lagi. Malas nak kecoh......

http://www.youtube.com/watch?v=5OlulRzU27Q

killr0yLive said...

-Rekod Terburuk Sepanjang Zaman... Tapi chelsea Pernah MALUKAN MU 5-0. Masa tu Chelsea tak Kaya lagi. Malas nak kecoh.....-

ala en arip..sape yg kecoh nie??
saya xkesah MU menang @ kalah yg penting saya xcaci maki hamun kelab lain..xmcm kelab2 lain..
ni MU kalah je nk maki hamun ape kejadahnye..

nk ikut rekod xkesah la kalah byk mane menang byk mane janji itu utk simpanan rekod pertemuan..yang penting kejuaraan yang di julang..

Anonymous said...

klu nk lawan rekod rekod chelsea mmg truk kena dgn MU.hehe...


http://www.soccerbase.com/head2.sd?team2id=536&team1id=1724

killr0yLive said...

ye la kn...mmg truk pun..

Post a Comment

How About Them?

My Allied

KillroyLive Chat Box


ShoutMix chat widget

Killroy Think..

My photo
PJ, Selangor, Malaysia
A true friend respects you for who you are.they won't expect you to change or do things differently just to please them..

People Here?

Where their come from?