Jiwa Tegang, Fikiran Melayang..



14 hb January 2008..
Hari yg mungkin akan ku kenang..rasa kehilangan yg amat dasyat, walaupn realitinya xsedasyat mana...tah la pendrive kat atas ni membuatkn aku separuh gila memikirkn kehilanganya..semalam baru la aku rasakn kehilangn benda teramat penting bg ku...walaupn hanya sebuah pendrive..pelikkn.Tapi inilah aku..



Pagi ni aku dtg awl seawl mingkin, utk mencari pendrive aku ni..aku masuk di ruang opis lama tempat aku sebelum ni bermain dan berkerja seperti biasa, walaupn aku di tempatkn di ofis baru sebernarnya..wah..rupanya aku tertinggal diatas meja salah sorang staf PSMB yg slalu ku usik di pagi hari..

Terasa terharu sgt pendrive ku yg hilang di ketemukn kembali..Masa itu juga lah aku teringat bahawa pada ptg semalam aku memperbaiki komputer beliau..syukur alhamdulillah...Walau aku dah dapat semua harta berharga aku itu aku rasa semacam je rini..

Mungkin aku masih sedih, atau apa² yg lain..atau mungkin aku kehilangan mood aku hari ni..
Apa yg aku taip ni tiba² saja dtg, ye la aku ni jarang nk menulis blog ni..tah la luahan perasaan agaknya...

25 comments:

Aidy Shahiezad said...

lorh... let it go dude...
ape ko tak ingat ilmu yang aku ajar ko semalam ??

Wanabe PJ said...

adoyai...relax r kerol..bnda da jmpe blik..wat pe nk moody2..ady, tlog gmbira kn cik Kerol kte ni blik...:-)

Aidy Shahiezad said...

nak happy2 ???
jom brieckfield @ mercedes...
sure happy tak terkata... ahaks...

Wanabe PJ said...

hahahaha..org truje nk dinner sok die sdih lak..erm...

Aidy Shahiezad said...

ermm... sedey2 nie petanda takkan menang nie... ;(

killr0yLive said...

aku dah let it go dah..
tapi tah la rase semacam je ni...
dinner 2 xkesah pn..aku pn exaited gak..

killr0yLive said...

xmenang pn xpe..xharap kemenangan pn..

Aidy Shahiezad said...

dinner pun tak kesa ???
okey wan, esok kite gie berdua je la ek...

Wanabe PJ said...

hahaha..eh, ady..kte b2 je ke??ema ngan kak za ko nk cmpak kt mne???

killr0yLive said...

xpela klu xnk tumpangkn aku..aku xgi pn xpe..

Aidy Shahiezad said...

kak za ngan emma gie sendiri dr rumah kak za... so, tinggal kite b2 je la kalo kerol tak sudi... b2 kan lebey baik gitu... hikhikhik...

Wanabe PJ said...

ah, sudah..bdk ni merajuk lak..cm k dash la lak..adoyai..

killr0yLive said...

xmerajuk pn..dah org xnk bwk, xyah la ikut..

Aidy Shahiezad said...

aku tak kate takmo bwak... tp, kalo ko tak sudi, aku nak wat camne kn ?? tau la kreta aku tak seberapa sgt... isk.. sob.. sob... ;(

killr0yLive said...

aku sudi je...xpenah pn kate xsudi...

Wanabe PJ said...

hahahah..relax la rol..aduh..kte nk enjoy2 sok..mabuk2 sx..

Aidy Shahiezad said...

abis tue leh lak nak ilang2 mood lagi pehal ??!

Wanabe PJ said...

relax la..awex ko tgk ko cmni msti die sdih..cheer up dude!!!

killr0yLive said...

tah la...jiwa xtenang lagi nih..

Aidy Shahiezad said...

gelisah dan tak tenang adalah petanda ke arah taubat dan keinsafan, renung2kanlah dan selamat beramal !!

Wanabe PJ said...

erm..ko g amik wuduk nk g solat..2 ubat plig mujarab..mst tenang..

Wanabe PJ said...

bnda yg ko hlg 2, Dia sje nk uji ko..nk tau takat mne ko igt kt Dia..ssgguhnya Allah 2 myygi hmba2Nya..

killr0yLive said...

aku mmg semayang pg td..tah la..tiba2 aku bgun smyg subuh pg td...

Wanabe PJ said...

Alhamdulillah la cm2..amalkn pe yg ktorg ckp smlm..

cemil said...

dijital kartvizit
referans kimliği nedir
binance referans kodu
referans kimliği nedir
bitcoin nasıl alınır
resimli magnet
YEZG

Post a Comment

How About Them?

My Allied

KillroyLive Chat Box


ShoutMix chat widget

Killroy Think..

My photo
PJ, Selangor, Malaysia
A true friend respects you for who you are.they won't expect you to change or do things differently just to please them..

People Here?

Where their come from?