1 year anniversary

http://www.bluetonecafe.com/PhotoFiles_Pg1/Bluetone%20Anniversary%20Cake.jpg

Hari ini genap setahun aku berkerja dgn syarikat GiTN ni...
Byk jgk pengalaman pahit dan manis aku kat GiTN..
Aku harap aku dapat meningkatkn kualiti kerja aku lepas ni..
Ramai kawan aku dapat kat GiTN ni..aku xtahu nk cerita apa pasal syarikat aku ni..
aku just harap dapat terus berkerja di GiTN dan dpata belajar benda baru..
kadang² bosan jgk asik buat benda sama je..rakan² yg seintake gn aku pn dah xramai..
yg tinggal aku, ady dan ija je..yg lain gugur di medan GiTn..(kena buang dan dapat kerja lain)kah kah kah...

Pasni membe yg slalu hangout gn aku pn dah nk calo..2 org lak 2..huk huk...sedih bercampur gembira aku..sedih kerna pasni susah sgt aku nk jumpa diaorg...
gembira sbb diaorg dapat memajukan diri dlm bidang lain.
aku je yg terperuk kat GiTN ni..iks mengomel lak..
patutnya aku syukur dapat kerja, ramai lagi yg kat luar sana yg xda kerja..astrafirullahallazim...
alhamdulillah syukur aku di kurniakn kerja ni...aku berharap aku akan lebih tabah mengharungi mungkin setahun lagi di GiTN(klu xkena buang)...

3 comments:

Are-UM -Sahrom said...

Wow! besar kek ek...Aku x smpat nk smbut setahun bersame GiTN coz x ckup setahun lg.. baru masuk 10 bln, dah nak calo dah...Anyway, tahniah...jgn risau sgt...khidmat ko sgt2 d prlukn GITN

Aidy Shahiezad said...

erm... celebrate cake besar2x, ckit pun tak ingat kat aku... camnie ke member ??

killr0yLive said...

aku google je pic cake 2...

Post a Comment

How About Them?

My Allied

KillroyLive Chat Box


ShoutMix chat widget

Killroy Think..

My photo
PJ, Selangor, Malaysia
A true friend respects you for who you are.they won't expect you to change or do things differently just to please them..

People Here?

Where their come from?