Seronok rasanya di ofis baru..



Hari ni aku dan wan xpergi ke UiTM, sebab ada 'Wakeup Call' dari CEO GiTN.
Seriously ini 1st time aku jumpa dia face 2 face..So peluang ni aku guna utk cam muka dia..
En Shah namanya(diperkenalkn dgn nama ini)..dekat 2 jam jugak la...byk mewartakan utk meningkatkn produktiviti utk mencapai target syarikat..fuh terasa penting pula aku utk company pas aku dgr dia pny penerangan. tapi klu untung byk pn aku bkn dapat bonus pn mcm staf² permenant..maklumlah, staf leasing je..Tp kena kerja gak klu xmana mau dapat gaji..huhu..

Selepas habis 'Wakeup Call' aku g mkn dgn kawan lama aku Ija dan Han, xlupa aku bwk Wan(ady g meeting, aum balik kampung).
Pas abis je makan aku naik opis baru..mula² rasa xselesa pn ada tapi bila dapat menyesuaikn diri, rasa best la plak..Huhu baru rasa ada opis..hehe..lama jugak aku lepak mula² igt nk lepak kejap je, alih siap main game lagi..membe² pn sempoi walau ada department lain dalam opis ni..
So disimpulkan di sini aku mmg suka opis baru ni..mungkin utk masa ni je, tp kita tgkla mcmna nnt ye kwn²..

30 comments:

Aidy Shahiezad said...

apakah selama ini member2 anda tak sempoi seperti sekarang wahai incik Kerol ???

killr0yLive said...

maksud aku bila bergabung department..dulu geng² kita je..ni ada yg lain..bila bersama² kita bertambah sempoi lor..:-)

Wanabe PJ said...

erm, sx skala lepak sma2 rs sempoi jer..happy..i like!

Aidy Shahiezad said...

apa kata jadikan skali skala tue kepada slalu ?? pasti 2-3 kali lg sempoi...

Wanabe PJ said...

hahaha..klu uitm 2 sblh opis slu aku dtg ady..hehehe

Are-UM -Sahrom said...

Ala...umah korg ngn opis pn bkn jauh...tul x??

killr0yLive said...

Rumah mmg xjauh..try dari UiTM nk ke opis..
2 dikire dkt ke aum??

Aidy Shahiezad said...

ko pun nak jadik aum gak kerol...
jgn mengomel... redha je la...

killr0yLive said...

xngomel ady..tp bg fakta yg betul..aum ni pening skit, nnt dia tanya merepek²..bg bg fakta, baru dia paham..

Wanabe PJ said...

hahaha..jgn gduh2..abg ngan adik pn nk gduh ke??isk2...

killr0yLive said...

mane ade gaduh...kitaorg xgaduh..oke jek...:-)

Are-UM -Sahrom said...

Apela dia org ni kyrol ek.. kite mane ada gaduh2 kn..;-P

Aidy Shahiezad said...

sape abang ?!!
sape adik ?!!

killr0yLive said...

Tah .baik tuduh² tanpa bukti yg sah...
Aum la abg siap dia lahir dulu,
No 2 Ady
No 3 Wan
last aku...kek kek kek...

Aidy Shahiezad said...

ade aku cakap cmtue ke sebelum nie pasal soal adik abang nie, kerol ??

Are-UM -Sahrom said...

Dah masuk bab adak-abg la pulak...

Aidy Shahiezad said...

sape plak adak nie ???

Wanabe PJ said...

Tah .baik tuduh² tanpa bukti yg sah...
Aum la abg siap dia lahir dulu,
No 2 Ady
No 3 Wan
last aku...kek kek kek...

Kerol, ko ske kna tduh ke??nk jd ttuduh ke??hehehe...

killr0yLive said...

aku ckp suke ke??xde pn perkataan suke kat situ..iks wan ni, suka tuduh²..

killr0yLive said...

ade aku cakap cmtue ke sebelum nie pasal soal adik abang nie, kerol ??

aku cerita klu ikut tahun kita lahir la...slah ke ady???
klu nk ikut abg @ adik, aku gn aum bkn adik beradik...

Aidy Shahiezad said...

isu adik beradik nie sensitif pada aku okay...

killr0yLive said...

ooo aku paham aku paham..kah kah kah...

Wanabe PJ said...

eh2..lain mcm je byi..aku phm2..

Aidy Shahiezad said...

apa kefahaman korang semua sebenarnya ??

Wanabe PJ said...

adala..xpe, xprlu drungkaikn..hehehe

Aidy Shahiezad said...

korang tak tau pape sebenarnya nie... bluffing je lebih...

killr0yLive said...

Tahu, xnk la rungkaikn, nnt ada yg sensetip.

Aidy Shahiezad said...

rungkaikan la... aku open je... ;)

killr0yLive said...

xnk la...kite simpan utk kita² je...hehe..
nnt ada trip kita wat sesi ice breaking lagik..

Aidy Shahiezad said...

tak yah la tunggu trip...
buat kat opis je ice breaking tue...

Post a Comment

How About Them?

My Allied

KillroyLive Chat Box


ShoutMix chat widget

Killroy Think..

My photo
PJ, Selangor, Malaysia
A true friend respects you for who you are.they won't expect you to change or do things differently just to please them..

People Here?

Where their come from?