Salam Maal Hijrah



Assalamualaikum semua...disini aku mengucapkn selamat tahun baru pada seluruh umat islam..
aku harapkan tahun baru ini aku lebih tabah dalam mengharungi segala rintangan dan dugaan yg melanda..aku juga berdoa agar di buka pintu hati ku ini utk mengerjakan amal ibadat dgn lebih baik lagi.. semoga pada tahun baru nnt aku lebih matang dalam membuat keputusan, dan pertuturan ku lebih teratur dalam mengatakan sesuatu..jika aku ada salah dan silap harap dimaafkn..aku ni hanya insan biasa xlari dari melakukan kesilapan..

Amin ya rabbal alamin


1 comments:

Wanabe PJ said...

jgn bdoa je tp prlu dipraktik n diamalkn..smga tcpi ape yg dcita2kn..

Post a Comment

How About Them?

My Allied

KillroyLive Chat Box


ShoutMix chat widget

Killroy Think..

My photo
PJ, Selangor, Malaysia
A true friend respects you for who you are.they won't expect you to change or do things differently just to please them..

People Here?

Where their come from?