Malam yg tidak terjangka..


Minggu lepas merupakan hari kepenatan bagi aku..
Ptg khamis sampai je aku kat umah aku menerima panggilan dari ofis..
Aku di minta datang ke opis utk membantu rakan² utk menyiapakn lampiran H sekolah..
Sedar xsedar sampai ke pg jugak la buat kerja² tu..nak dijadikan ceritera pada pagi pkl 3.30 am
ijan call aku sbb dia pn ada join buat ot ritu(mcm xcaya je ijan wat ot)..Dia call sbb nk mintak tolong tolak keta.keta sape??ha itu saya xtahu..

Sampai je kat belakang opis aku tgk tuah dan ijan yg ada..rupa²nya keta tuah yg rosak..
So menolak la aku ,ijan dan wan..tolak punya tolak xble jgk..last² tuah dapat solution nk try tarukpetrol kat kaburator kete dia..moto pny petrol jadi mangsa(sbb senang)..
Fuh sek baik hidup enjin kete dia..lega.pas 2 aku pulang kerumah mandi dan lena..penat..

32 comments:

Aidy Shahiezad said...

pasnie, ko leh claim OT ngan Ijan & Tuah lak...
dapat sejam lagi extra... hahaha...

killr0yLive said...

Hahaha..claim 2 boleh la..dapatnya blum tahu lagi..

Aidy Shahiezad said...

claim je, aku sign nanti... hahaha... ;p

killr0yLive said...

Hahaha..maceh boss..

Aidy Shahiezad said...

eh, tapi ko jgn mintak company bayar lak claim sejam ko tue... suruh la Ijan @ Tuah yang bayar... huhuhu...

killr0yLive said...

berkira la..kedek punya boss..

Aidy Shahiezad said...

mana ade berkira...
dah ko tolak kreta Tuah, bukan kreta company... kalo kreta company, baru ar company boleh bayar ko... hahah... ;p

Wanabe PJ said...

hahaha..tp sx skala tolak kete best lak..exercise kul 3.30pg..dkt ngan balai lak 2..cm org curi kete lak..hahaha...

killr0yLive said...

seronok konon..esok sakit² badan..
sabtu xdtg opis..hahaha itu seronok ka???
kah kah kah...

Aidy Shahiezad said...

ada warranty ke kaki tue ?? ada claim insurans ? patah kaki esok baru tau...

Wanabe PJ said...

seronok wei..tmbah lak tolak kete tamiya tuah..xla berat sgt pn..lme xblari2 anak cm2..hehehe...

Aidy Shahiezad said...

ko tolak kreta atau ko berlari anak nie ??

Wanabe PJ said...

2 2 la 2..sama2 seiringan..

Are-UM -Sahrom said...

Mcm seiring sejln la plak...

Wanabe PJ said...

hahaha..basela..korg ktuk la kaki aku ni..klu x, da lme aku leh blari n main bola..tp bkn futsal ek..ni bola sepak padang..hehehe...

Aidy Shahiezad said...

kalo da tak boleh nak men bola padang, men ar bola len plak... pe ar... be kreatif la ckit...

Wanabe PJ said...

bola snooker leh la..tp skg2nye skil timbangan aku still maintain lg..xsbr nk men bola blik..nk bli but baru..hehehe...

Aidy Shahiezad said...

naik motor pun hilang pertimbangan, nie ada hati nak timbang bola... pigi da...

Wanabe PJ said...

2 lain ady..moto 2 keadaan yg xtjgka..adoyai..

Aidy Shahiezad said...

bola pun leh je jadik tak terjangka...

Wanabe PJ said...

bola xpe..leh dikawal lg..

Aidy Shahiezad said...

terrer ke ko kawal ??

Wanabe PJ said...

eh, leh je..siap wat six step lg..hehehe..

Aidy Shahiezad said...

eleh.. six je ke ???

Wanabe PJ said...

eh, ada lg..shot with power, place shot, mark opponent tightly, dive into tackle, try to beat offside frequently..hehehe

Aidy Shahiezad said...

eleh cakap je lebih...

Wanabe PJ said...

hehehe..ala, nnt ada ms aku tnjuk kt ko skill aku..hehehe...

Aidy Shahiezad said...

nak tunjuk yang len pun takpe gak...

Wanabe PJ said...

yg lain 2 kmdian..hehehehe..khas utk org tsyg..hehehe

Aidy Shahiezad said...

bukan aku tmasuk dlm senarai kesayangan ko ke?? hehehe... takpe, nnti kita arrange2 la ek... huhuhu...

Wanabe PJ said...

kwn2 kategori syg lain..huhuhuh...

Aidy Shahiezad said...

syg-syg gak la tue kan... hehehe...

Post a Comment

How About Them?

My Allied

KillroyLive Chat Box


ShoutMix chat widget

Killroy Think..

My photo
PJ, Selangor, Malaysia
A true friend respects you for who you are.they won't expect you to change or do things differently just to please them..

People Here?

Where their come from?